Призентація МО

Методичне об’єднання вчителів природознавчих наук та економіки “ОСВІТА – ЦЕ ТЕ, ЩО ЗАЛИШАЄТЬСЯ, КОЛИ ВСЕ ІНШЕ ЗАБУВАЄТЬСЯ”

природничі науки

  1. 1. “ПЕРШІ СЕРЕД РІВНИХ – РІВНІ СЕРЕД ПЕРШИХ!” Методичне об’єднання вчителів природознавчих наук та економіки “ОСВІТА – ЦЕ ТЕ, ЩО ЗАЛИШАЄТЬСЯ, КОЛИ ВСЕ ІНШЕ ЗАБУВАЄТЬСЯ” ЗСГГ №27
  2. 2. ПРОБЛЕМНА ТЕМА МІСТА: “Роль РМЦ у забезпеченні наступності і перспективності змісту навчання між ступенями шкільної освіти та вимог щодо ії засвоєння”
  3. 3. ПРОБЛЕМНА ТЕМА ЗСГГ №27: “Створення комфортних умов для самовизначення та самореалізації особистості учнів й забезпечення якості функціонування освітнього простору в гімназії через використання механізмів адаптивного управління” ІV практичний етап “Впровадження власної технології адаптивного управління навчального управління навчальним процесом у межах забезпечення наступності і перспективності змісту навчання між ступенями шкільної освіти”
  4. 4. ПРОБЛЕМНА ТЕМА МО “Підвищення ефективності навчання учнів за допомогою сучасних технологій”
  5. 5. Горохова Олена Володимирівна Працює вчителем географiї в Запорізькій суспільногуманітарній гімназії № 27 з 1992 року • Закінчила у 1995 році повний курс Росiйського державного педагогiчного університету А.I. Герцена за фахом – географiя. • Педагогічний стаж: 22 років. • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, вчитель методист •
  6. 6. Проблемна тема: „Адаптивне впровадження в НВП інтерактивних творчого потенціалу та здатності до самореалізації учнів під час вивчення географії” Професійне кредо: “Від пізнання географії к любові до навколишнього світу”
  7. 7. Професійні наробки з проблемної теми • Різнорівневі контрольні роботи для 6-10 класів • Методичні розробки уроків • Методична розробка «Метод проектів – технологія формування компетентнотей учнів» • Опорно-інформаційні схеми, 8-9 клас • Розробка тестових завдань, 8-9 клас ( підготовка до ДПА) • Розробки матеріалів позакласної роботи • Авторська програма з економіки «Людина. Життя. Економiка», 7 клас.
  8. 8. ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ
  9. 9. Загідуліна Наталія Георгіївна Працює вчителем економіки в Запорізькій суспільногуманітарній гімназії № 27 з 2010 року. • Закінчила у 1997 році закінчила Запорізьку інженерну академію, спеціальність за дипломом – інженер-економіст; у 2008 році закінчила Класичний приватний університет, спеціальність за дипломом – педагогіка вищої школи, кваліфікація магістра педагогіки • Педагогічний стаж: 9 років. • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії •
  10. 10. Проблемна тема: „Формування економічних знань у старшокласників в загальноосвітніх закладах нового типу” Професійне кредо: “Через тернини к зіркам, через знання к досягненням”
  11. 11. Професійні наробки з проблемної теми Різнорівневі контрольні роботи для учнів 7-11 класів. Економічний словник для учнів 7-11 класів з поглибленим вивченням економіки. Розробка практичних робіт для 7, 8, 9 класів в рамках учбових програм. Добірка та систематизація творчих завдань підвищеної складності для підготовки учнів до олімпіад з економіки та дослідницьких робіт з МАНу. 
  12. 12. ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ
  13. 13. Юринська Олена Вячеславівна Працює вчителем біології в Запорізькій суспільногуманітарній гімназії № 27 з 2002 року. Закінчила у 2002 році Запорізький державний університет, спеціальність за дипломом – викладач біології Педагогічний стаж: 10 років. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії
  14. 14. ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ
  15. 15. Проблемна тема: „ Розвиток творчої пізнавальної активності та природничої компітентності учнів на уроках біології” Професійне кредо: Знання законів природи – перша ступінь до формування особистісного “Я”
  16. 16. Професійні наробки з проблемної теми Розробка карток для самостійних робіт учнів 9-х класів з теми: “ Харчування. Дихання. Кровеносна система ” Дидактичний матеріал для учнів 8-х класів Узагальнюючі схеми та таблиці для блоку уроків з природознавства для учнів 6-х класів
  17. 17. Тітова Юлія Ігорівна Працює вчителем хімії в Запорізькій суспільногуманітарній гімназії № 27 з 2012 року. Закінчила у 2012 році Запорізький державний університет, спеціальність за дипломом – викладач біології Педагогічний стаж: Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
  18. 18. Проблемна тема: „ Розвиток пізнавального інтересу до хімії в умовах диференційованого навчання” Професійне кредо: “Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому”
  19. 19. Професійні наробки з проблемної теми • Розробки контрольних робіт з хімії для 7-8 класу • Методичні розробки уроків з хімії для 7-8 класу
  20. 20. Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень Матриця Кв-показників моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з предметів базового компоненту в розрізі вхідний контроль – рубіжний контроль – підсумковий контроль 2011/2012 н.р. Стартовий контроль 5-11 клас и % учнів що навч. на достатньом у та високому рівні Біологія п/п Предмети Рубіжний контроль Підсумковий контроль динаміка рівня навченості % учнів що навч. на достатньо му та високому рівні серед ній бал показ ник рівня навче ності динаміка рівня навченості 0,67 0,042 77% 7,85 0,71 0,040 7,24 0,66 0,037 74% 7,59 0,69 0,032 85% 8,13 0,74 -0,016 80% 7,93 0,72 -0,018 79% 7,9 0,72 0,070 68% 7,59 0,69 0,020 серед ній бал показн ик рівня навче ності % учнів що навч. на достатньому та високому рівні 57% 6,94 0,63 Географія 54% 6,84 Хімія 85% Економiка 52% середній бал показник рівня навченост і 69% 7,41 0,62 65% 8,31 0,76 7,14 0,65
  21. 21. Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень Досягнення учнів 5-11 класів з предметів базового компоненту 2011/2012 н.р. 0,8 0,7 0,6 0,5 старт 1 семестр річна 0,4 0,3 0,2 0,1 0 географія біологія хімія економіка
  22. 22. Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень Матриця Кв-показників моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-11 класів з предметів базового компоненту в розрізі вхідний контроль – рубіжний контроль – підсумковий контроль 2010/2011 н.р. предмети Паралель 5-11 класи стартовий контроль % учнів що навч. на достатньом у та високому рівні географія І семестр серед ній бал показник рівня навченост і % учнів що навч. на достатньо му та високому рівні 68% 7,4 0,67 біологія 63% 7,3 економiка 78% 7,9 рік середні й бал показн ик рівня навче ності динаміка рівня навченост і % учнів що навч. на достатньо му та високому рівні середні й бал показн ик рівня навче ності динамік а рівня навчено сті 65% 7,2 0,66 -0,018 75% 7,62 0,69 0,034 0,66 64% 7,2 0,66 -0,002 74% 7,57 0,69 0,032 0,72 76% 8,04 0,73 0,010 80% 8,21 0,75 0,020
  23. 23. Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень Досягнення учнів 5-11 класів з предметів базового компоненту 2011/2012 н.р. 0,76 0,74 0,72 0,7 старт 1 семестр річна 0,68 0,66 0,64 0,62 0,6 географія біологія єкономіка
  24. 24. Робота МО з обдарованими дітьми Порівняльний аналіз результативності участі учнів ЗСГГ №27 в ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад за три останніх роки Кількість переможців Предмет Вчитель 2010-2011 2011-2012 2012-2013 І ІІ ІІІ Всього І ІІ ІІІ Всього І ІІ ІІІ Всього Географія Горохова О.В. 2 2 2 6 2 1 1 4 – 1 2 3 Біологія Юринська О.В. Хімія Тітова Ю.І. Економіка Загідуліна Н.Г. 1 3 2 6 2 2 2 6 3 2 1 6 Всього переможців 12 10 9 «Технологія успіху»
  25. 25. Робота МО з обдарованими дітьми Порівняльний аналіз результативності участі учнів ЗСГГ №27 в ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад за три останніх роки Кількість переможців Предмет Вчитель 2011-2012 2010-2011 2012-2013 І ІІ ІІІ Всього І ІІ ІІІ Всього І ІІ ІІІ Всього Географія Горохова О.В. – – 1 1 Біологія Юрин Хімія Тітова Ю.І. Економіка Загідуліна Н.Г. 1 1 Всього переможців 1 1 «Технологія успіху»
  26. 26. Робота МО з обдарованими дітьми Порівняльний аналіз результативності участі учнів ЗСГГ №27 в ІІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН Предмет Вчитель 2011/2012 н.р. 2012/2013 н.р. Прізвище учасника МАН Економіка Загідуліна Н.Г. Призер МАН Люкіна Катерина Місце Прізвище учасника МАН Місце Люкіна К.В. (10-А кл.) 3 Грабовська В.В. (9-Б кл) –
  27. 27. Позакласна робота Міжнародний природознавчий конкурс “Колосок” Виставка творчих робіт учнів, інформаційних бюлетенів
  28. 28. Позакласна робота Порівняльна таблиця результативності участі учнів ЗСГГ №27 у Міжнародному конкурсі «Колосок» за останні три роки 2009/2010 2010/2011 2011/2012 234 317 341 Рівень «Золотий колосок» 10 (4%) 117 (37%) 77 (23%) Рівень «Срібний колосок» 170 (73%) 166 (52%) 158 (46%) Учасник 54 (23%) 34 (11%) 106 (31%) Кількість учасників З олотий колос ок 80% С рібний колос ок 60% Учас ник 40% 20% Учас ник С рібний колос ок 0% 2009/2010 2010/2011 З олотий колос ок 2011/2012
  29. 29. Позакласна робота Міський проект “Екологічний вектор” Участь у предметних конкурсах допомагає учням отримувати знання Призер конкурсу «Рослини в побуті та повір’ях українців» Абілов Нагід
  30. 30. Позакласна робота Екологічне виховання – важливий напрямок позакласної роботи вчителів МО природознавчих наук Організація щорічній участі учнів гімназії : • в акціях «Чисте місто», «Чисте довкілля», • у весняному екологічному місячнику (проведення конкурсів екологічних малюнків та плакатів, екологічних турнірів, презентація та захист робіт проекту «Екологічний вектор» та ін.). Конкурс робіт з вторинної сировини Конкурс екологічних малюнків, плакатів
  31. 31. Позакласна робота Економічне виховання реалізується в результаті участі учнів в економічних творчих та інтелектуальних конкурсах • Конкурс соціальної реклами «Збережемо майбутнє молоді» • Конкурс малюнків “Податки очима дітей» • Міськой етап економічної гри «Стратегія управління віртуальною компанією Global Managmement challenge Junior» Призери Міського етапу економічної гри «Стратегія управління віртуальною компанією Global Managmement challenge Junior» Хомік Катерина, Мікава Ліка
Призентація МО
Догори