Презентація МО

Методичне об’єднання вчителів історії та правознавства 

  1. 1. Методичне об’єднання вчителів історії та правознавства Запорізької суспільно-гуманітарної гімназії № 27
  2. 2. Проблемна тема Забезпечення компетентнісної підготовки учнів через реалізацію особистісноорієнтованих форм навчальновиховного процесу
  3. 3. Бачуріна Ліана Вікторівна, педагогічний стаж – 26 років, вчитель вищої категорії, вчительметодист Професійне кредо: “Знання – це сила”. Проблемна тема: “Забезпечення умов для якісного засвоєння історичних знань через реалізацію компетентнісного підходу до навчання”.
  4. 4. Дидактичні та методичні матеріали Тексти тематичного контролю знань з історії України та всесвітньої історії для учнів 8-11 класів; Тексти лабораторних робіт з історії України; Словники історичних понять з історії України до курсу 8-11 класів; Презентації узагальнюючих уроків з історії України для 9 класу; Учнівські пошуково-дослідницькі презентації з окремих питань вітчизняної та всесвітньої історії; Завдання на формування просторової компетентності учнів ( “сліпі” карти); Підбірка портретів видатних діячів та архітектурних памяток історичного минулого (на допомогу учням при підготовці до ЗНО)
  5. 5. Позакласна та позашкільна робота з предмету “Народжені в СРСР” ( захід на закріплення теми з всесвітньої історії “СРСР. Відновлені та незалежні держави”); Випуск ювілейної газети до пам’ятних історичних подій 2009 року; Бібліотечні уроки у співробітництві з Обласною юнацькою бібліотекою: епоха Відродження; російський пейзаж; французькі імпресіоністи; музичне мистецтво – П.Чайковський, Й. Штраус; Екскурсійна робота: “Індустріальне Запоріжжя”( комбінат “Запоріжсталь” з відвідуванням цехів та музею історії заводу); “Релігійні конфесії Запоріжжя. Духовна спадщина краю”( курс “Історія релігій”); краєзнавчий музей Запоріжжя та Музей козацтва на острові Хортиця; Перегляд художніх фільмів на базі малого залу кінотеатру імені Довженка: “Адмірал”, “Зірка”, “Сволота”, “Вогнем та мечем”, “1612”, “Ярослав Мудрий”; Залучення учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі знавців історії “Лелека”.
  6. 6. Робота з обдарованими учнями Аналіз результативності участі учнів у районному етапі Всеукраїнських олімпіад з історії 3 3 2 I II 2 I II III 1 1 0 0 20102011 20112012
  7. 7. Робота з обдарованими учнями Аналіз результативності участі учнів в обласному етапі Всеукраїнських олімпіад з історії 3 3 2 2 I II III 1 0 20102011 I II III 1 0 20112012
  8. 8. Аналіз результативності участі учнів в обласному та районному етапах Всеукраїнських олімпіад з правознавства Районний етап 2010-1011 рр. 3 3 2 2 I II III 1 0 Обласний етап 2010-2011 рр. I II III 1 0 20102011 Районний етап 2011-2012 рр. 20102011 Обласний етап 2011-2012 рр 3 3 2 2 I II III 1 0 20112012 I II III 1 0 20112012
  9. 9. Розсоловська Ірина Володимирівна педагогічний стаж – 13 років, вчитель другої категорії Професійне кредо: “Знання – сила! Вчимося разом осмислювати сучасність і вірити у майбутнє!”. Проблемна тема: “Підвищення мотивації до навчання засобами індивідуального навчання на уроках історії й правознавства та в позаурочний час ”.
  10. 10. Дидактичні та методичні матеріали Словник історичних понять для учнів 7го класу; Різнорівневі контрольні роботи з історії та правознавства для учнів 9– го класу; Наробки для підготовки учнів до олімпіад з правознавства; Роздатковий та методичний матеріал з історії та правознавства для учнів 9– го класу; Виступи на засіданнях методичних об’єднань.
  11. 11. Робота з обдарованими учнями Історичний конкурс “Лелека”: Динаміка результатів участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах з правознавства: 3 40% 2 35% район область республика 30% 25% 5 кл 6 кл 7 кл 20% 15% 10% 5% 0% 20092010 20102011 20112012 1 0 2011- 20122012 2013
  12. 12. Показники адаптації учнів до вимог ЗНО Процент абітурієнтів,які отримали відповідний результат Рік Кіл-ть учнів 100123,5 2009-2010 30 – (Бачцріна Л.В.) 124135, 5 136 150 150,5161,5 162172,5 173183 183,5190 190,5195 195199,5 3,33 (1) 10 (3) 3,3 (1) 30, 0 (9) 30 (9) 3,33 (1) 20 (6) 2010-2011 (Єгоричева Н.І.) 11 – 9,09 (1) 54, 55 (6) 9,09 (1) 18,18( 2) – – 9,09 (1) – 2011-2012 20 5,0(1) 5,0 (1) 10, 0 (2) 10,0 (2) 25,0 (5) 25,0 (5) 15,0 (3) 5,0 (1) – (Бачцріна Л.В.)
  13. 13. Серкіз Ярославна Ігорівна педагогічний стаж – 6 місяців, спеціаліст Професійне кредо: Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Проблемна тема: “Засоби формування в учнів позитивної мотивації навчальної активності при вивченні історії”.
  14. 14. Проблемна тема Актуальність: полягає в тому, що вона допоможе враховувати внутрішню мотивацію навчальної активності учнів та її складові: професійну, громадянську та мотивацію інтересу. Провідна ідея полягає в бажанні створити сприятливі умови та активізувати навчальну активність учнів на уроках історії. Репрезентація досвіду цей досвід перш за все буде використаний на уроках історії як при використанні інтерактивних методів навчання (творчі дискусії, дебати, ділові ігри, проблемні столи, тренінги, моделювання, розв’язання педагогічних ситуацій, так і в інших формах учнівської діяльності).
  15. 15. Дидактичні та методичні матеріали Тексти тематичного контролю знань з історії України та всесвітньої історії для учнів 9-11 класів; Підбірка статей з проблемної теми: (Гребенюк О.С., Гребенюк Т.Б. Основи педагогіки індивідуальності, Максимюк С.П. Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності, Полякова Г. Компетентність як орієнтація вчителя на найвищий результат у своїй роботі,)