Презентація МО

 Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури

  1. 1. ЗАПОРІЗЬКА СУСПІЛЬНО-ГУМНІТАРНА ГІМНАЗІЯ №27 ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури
  2. 2. ПРОБЛЕМНА ТЕМА МО ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЗСГГ№ 27: “ Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури через впровадження механізмів адаптивного навчання ” Мета і завдання вчителів МО з української мови та літератури: • • • • • • • • • • посилення практичної спрямованості методичної роботи; інформаційно-методичне забезпечення вчителів з питань педагогіки, психології, фахових дисциплін з метою безперервного підвищення їхньої кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності; активізацію творчого пошуку, інноваційної діяльності кожного вчителя МО, зорієнтованих на формування професійної компетентності у впровадженні компетентнісно-орієнтовного підходу до навчання у відповідності до вимог Державного стандарту; застосування моніторингу професійної діяльності вчителів української мови та літератури для подальшого розвитку професійної кваліфікації; проведення предметних тижнів, дослідницької роботи учнів з предмету, участь у загальношкільних, районних, міських, обласних заходах, олімпіадах; створення бази даних тестів, пошуково-дослідницьких завдань випереджувального характеру з метою підготовки учнів до ЗНО; опрацювання нових книг з предмету, методичних рекомендацій в педагогічній пресі; проведення відкритих уроків з мови та літератури з метою обміну досвідом; формування читацької культури учнів, розвиток естетичного смаку; виховання свідомого прагнення до вивчення української мови; робота зі здібними та обдарованими учнями в межах з гімназичної програми “Технологія успіху”.
  3. 3. Кадровий склад МО Жирова Н.О.
  4. 4. Діденко Любов Петрівна Проблемна тема: “Адаптивне впровадження компетентнісного підходу на уроках української мови” Професійне кредо: Шукай в дитині багатство її душі Посада: учитель української мови та літератури, заступник директора Освіта: повна вища (спеціаліст) Спеціальність за дипломом: філолог, викладач української мови та літератури Загальний педагогічний стаж: 24 роки Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, вчитель- методист
  5. 5. Державні нагороди Діденко Л.П.
  6. 6. Дидактичні та методичні напрацювання Діденко Л.П.: •«Контрольно-тренувальні вправи з українського правопису. 5-7 класи»; • «Тестові контрольні завдання з української мови та літератури. 5-7 класи»; •розробки конспектів з розвитку мовлення в 5-7 класах; •презентації до уроків в 6-7 класах з теми «Морфологія. Самостійні частині мови»; •науково-методична робота «Українська мова в сучасному культурному просторі».
  7. 7. Результативність роботи учителя української мови та літератури Діденко Л.П. з обдарованими учнями Таблиця результативності участі учнів 6 класів ЗСГГ №27 вчителя Діденко Л.П. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник – 2011» Кількість учасників Місце Всеукраїнський рівень Регіональний рівень 39 І 0(0%) 2(5,1%) ІІ 0(0%) 8(20,5%) ІІІ 4(10,3%) 7 (18%)
  8. 8. Жирова Наталія Олексіївна Проблемна тема: “Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів шляхом впровадження діяльнісного підходу на уроках української мови” Професійне кредо: Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Л.Костенко Рік народження: 24.04.1976 р. Посада: учитель української мови та літератури (працює в ЗСГГ №27 з 1998 р.); заступник директора Освіта: повна вища (спеціаліст), ЗДУ – 1998 р. Спеціальність за дипломом: філолог, викладач української мови та літератури Загальний педагогічний стаж: 15 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
  9. 9. Державні нагороди Жирової Н.О.
  10. 10. Професійні напрацювання вчителя української мови та літератури Жирової Н.О. Участь у професійних конкурсах, виставках Н.р. 2009-2010 районний етап міський /обласний етап V міська виставка педагогічної майстерності «Науково-методичне забезпечення оцінки результативності освітньої діяльності навчального закладу» І місце рекомендовано до друку Участь у роботі творчої групи 2006-2007 Міська творча група «Методичне забезпечення компетентнісно-орієнтованого вивчення української мови» 2007-2008 2009-2013 Обласна творча група «Методика складання тестів для оцінювання навчальних досягнень учнів з української літератури»
  11. 11. Друковані роботи Жирової Н.О. Наявність публікацій 2007-2008 науково-методична робота «Компетентнісно-орієнтований підхід у процесі вивчення української мови», методичний посібник «На допомогу вчителя. Розробка уроків з теми «Займенник. 6 клас» з урахуванням тематичного оцінювання, зорієнтованого на незалежне зовнішнє тестування» збірник за результатами роботи міської творчої групи «Методичне забезпечення компетентнісного підходу до реалізації змісту середньої освіти». – Запоріжжя: «ЛІПС», 2008р.) «Формування комунікативної компетентності на уроках української мови з теми «Займенник. 6 клас» з урахуванням тематичного оцінювання» Віртуальний методичний журнал «Імідж» ЗОАППО, 2008р./ http://imidg.ucoz.ua/publ/4-1-0-4 2009-2010 довідник «Основи віршування. Теорія літератури» надано до друку до видавництва «Основа» 2010-2011 науково-методична робота «Компетентнісно-орієнтований підхід у процесі вивчення української мови»; дидактичні матеріали «Розвиток комунікативної компетентності. Комплекс вправ» надано до друку до видавництва «Основа»
  12. 12. Результативність роботи учителя української мови та літератури Жирової Наталії Олексіївни з обдарованими учнями Участь у Всеукраїнських олімпіадах з української мови та літератури Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2012-2013 1 І 2011-2012 1 І 2010-2011 1 І 2009-2010 Обласний І 3 ІІ 2012-2013 1 ІІІ 2011-2012 1 ІІІ 2009-2010 1 ІІІ Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник – 2012» Кількість учасників Місце Всеукраїнський рівень Регіональний рівень 45 І 1 (2%) 4 (9%) ІІ 2 (5%) 6 (13%) ІІІ 4 (9%) 5 (11%) 6 4 2 0 І місце ІІ місце Всеукраїнський рівень ІІІ місце Регіональний рівень
  13. 13. Сінченко Юлія Миколаївна Проблемна тема: “Адаптивне впровадження ігрових технологій навчання на уроках української мови та літератури як засіб розвитку творчих здібностей учнів” Професійне кредо: Мова – візитна картка людини. Рік народження: 03.05.1975 р. Посада: учитель української мови та літератури (працює в ЗСГГ №27 з 1997 р.); керівник методичного об’єднання вчителів української мови та літератури Освіта: повна вища (спеціаліст), ЗДУ – 1997 р. Спеціальність за дипломом: філолог, викладач української мови та літератури Загальний педагогічний стаж: 16 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії
  14. 14. Державні нагороди Сінченко Ю.М.
  15. 15. Друковані роботи та дидактичні напрацювання Сінченко Ю.М.: • методичний посібник «На допомогу вчителю. Розробка уроків з теми «Прикметник. 6 клас» з урахуванням тематичного оцінювання, зорієнтованого на незалежне зовнішнє тестування»/ збірник за результатами роботи міської творчої групи «Методичне забезпечення компетентнісного підходу до реалізації змісту середньої освіти». – Запоріжжя: «ЛІПС», 2008р.); • методичний посібник «Лінгвістичні ігри на уроках української мови» (завдання з фразеології та лексикології); • посібник «На допомогу вчителю. Ділові папери на уроках зв’язного мовлення».
  16. 16. Результативність роботи учителя української мови та літератури Сінченко Юлії Миколаївни з обдарованими учнями Участь у Всеукраїнських олімпіадах з української мови та літератури Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2012-2013 2 І ІІІ 2011-2012 3 ІІ ІІ ІІІ 2010-2011 2 І ІІ 2009-2010 2 І ІІ 2009-2010 1 ІІІ 2010-2011 1 ІІІ 2012-2013 1 ІІІ Обласний Участь у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2010-2011 1 ІІ 2011-2012 1 ІІ 2012-2013 1 ІІІ
  17. 17. Результативність роботи учителя української мови та літератури Сінченко Юлії Миколаївни з обдарованими учнями Участь у міському конкурсі на кращий літературний твір , присвячений Дню вчителя, серед творчо обдарованих учнів 4-11 (номінація “ Поезія ”) Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Міський 2011-2012 1 ІІІ 2010-2011 1 ІІІ Участь у Міському конкурсі тематичних робіт. присвячених визволенню Запоріжжя від німецько-фашистських загарбників Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Міський 2010-2011 1 І Участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості ім. Т.Шевченка Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2011-2012 1 ІІ
  18. 18. Порох Інна Сергіївна Проблемна тема: “Адаптивне впровадження методу проектів на уроках української філології” Професійне кредо: Людина повинна повністю віддаватися своїй справі. Посада: учитель української мови та літератури (працює в ЗСГГ № 27 з 30.08.2006 р.) Освіта: повна вища (спеціаліст) Запорізький державний університет-2006р. Спеціальність за дипломом: філолог, викладач української мови та літератури Загальний педагогічний стаж: 7 років Спеціаліст другої категорії
  19. 19. Державні нагороди Порох Інни Сергіївни:
  20. 20. Друковані роботи Порох І.С.: • методичний посібник «На допомогу вчителя. Розробка уроків з теми «Синтаксис. Пунктуація. 5 клас» з урахуванням тематичного оцінювання, зорієнтованого на незалежне зовнішнє тестування»/ збірник за результатами роботи міської творчої групи «Методичне забезпечення компетентнісного підходу до реалізації змісту середньої освіти». – Запоріжжя: «ЛІПС», 2008р.). • конспект уроку на тему «Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч». Проблема влади грошей – наскрізна проблема – наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві. Актуальність проблематики комедії для сучасного життя»/ портал «Учительський журнал он-лайн» від видавничої групи «Основа»
  21. 21. Дидактичні та методичні напрацювання Порох І.С.: • розробка уроків з української мови з теми «Синтаксис. Пунктуація» 5 клас; • «Завдання для підготовки до учнівських олімпіад»; • проект «Творчі роботи учнів гімназії»
  22. 22. Результативність роботи учителя української мови та літератури Порох Інни Сергіївни з обдарованими учнями Участь у Всеукраїнських олімпіадах з української мови та літератури Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2010-2011 1 1 І ІІ 2 1 ІІ ІІІ 2008-2009 1 ІІ 2010-2011 1 IV 2009-2010 Обласний Участь у Міжнародному мовознавчому конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2010-2011 1 I 2011-2012 1 ІІІ 2010-2011 1 IV Обласний Всеукраїнський конкурс-захист науково- дослідницьких робіт учнів – членів МАН Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Обласний 2012-2013 1 ІІІ
  23. 23. Таблиця результативності участі учнів Порох І.С. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник – 2012» Кільк ість учас ників 34 Місце Всеукраїн ський рівень Регіональний рівень І – 1 (3%) ІІ 3 (9%) 5 (15%) ІІІ 2 (6%) 2 (6%) 6 4 2 0 І місце ІІ місце Всеукраїнський рівень ІІІ місце Регіональний рівень
  24. 24. Тритьяк Ірина Василівна Проблемна тема: “Розвиток особистості учня через адаптоване впровадження в практику інтерактивних форм навчання на уроках української мови та літератури” Професійне кредо: “Призначення людини – в розумній діяльності” Арістотель Рік народження: 11.09.1983 р. Посада: учитель української мови та літератури (працює в ЗСГГ №27 з 2007 р.) Освіта: повна вища (спеціаліст), ЗДУ – 2006 р. Спеціальність за дипломом: філолог, викладач української мови та літератури Загальний педагогічний стаж: 7 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії
  25. 25. Державні нагороди Тритьяк І.В.
  26. 26. Дидактичні та методичні напрацювання Тритьяк І. В.: методичний посібник «На допомогу вчителю. Калейдоскоп завдань для 5 класів»; навчально-методичні матеріали з української літератури з теми «Пригоди і романтика»; добірка робіт учнів 7 класу з теми «Довідник казкаря-садівника», «Надзвичайна професія»; сценарій вечора до дня народження Т.Г.Шевченка: «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття!»; матеріали та результати Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник-2010».
  27. 27. Результативність роботи учителя української мови та літератури Тритьяк Ірини Василівни з обдарованими учнями Участь у Всеукраїнських олімпіадах з української мови та літератури Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2008-2009 1 І 2011-2012 1 ІІ 2012-2013 1 ІІ 2012-2013 1 ІІІ Обласний Участь у Міському конкурсі на кращий літературний твір, присвячений Дню вчителя серед творчо обдарованих учнів 4-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів в номінації «Журналістика» Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Обласний 2010-2011 1 ІІІ Участь на МАН (Тихомирова Єлизвета Євгеніївна) 2012-2013 Назва роботи Зайняте місце Поетика української готичної новели (на матеріалі новел В.Шевчука циклу «Голос трави») ІІІ
  28. 28. Участь у Міжнародному конкурсі з української мови та літератури імені Тараса Шевченка Етап Рік Кількість учнів Зайняте місце Районний 2010-2011 1 І 2011-2012 1 ІІ 2012-2013 1 ІІ 2010-2011 1 ІV Обласний Таблиця результативності участі учнів Тритьяк І.В. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник – 2012» Кількість учасників Місце Всеукраїнський рівень Регіональний рівень 37 І 0(0%) 4(10,8%) ІІ 11 (29,8%) 1(2,7%) ІІІ 9(24,3%) 1 (2,7%)
  29. 29. Таблиця результативності участі учнів Сінченко Ю.М. у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник – 2012» Всеукраїнський рівень Регіональний рівень І 1 (3%) – ІІ 2 (8%) 4 (15%) ІІІ Кількість учасників Місце 4 (15%) 13 (50%) 26 14 12 10 8 6 4 2 0 І місце ІІ місце Всеукраїнський рівень ІІІ місце Регіональний рівень
  30. 30. Ярмарка педагогічної майстерності вчителів ЗСГГ №27 Проведення свята до дня народження Т.Г.Шевченка Участь у Всеукраїнській грі “Соняшник” Участь у МАН з української літератури Відкриті уроки
  31. 31. Шевченківський тиждень
  32. 32. Шевченківський тиждень
  33. 33. 2013 рік – 199 років з дня народження Кобзаря
  34. 34. Кабінет української мови та літератури – мій улюблений
  35. 35. ВСЕУКРАЇНСЬКА УКРАЇНОЗНАВЧА ГРА «СОНЯШНИК» – 2013 (КООРДИНАТОР – Тритьяк І.В)
  36. 36. Ребуси до гри “Соняшник” І ребус Підказка: це прислів’я ІІ ребус
  37. 37. Прислів’я для підготовки до гри “Соняшник” По горизонталі: 5. Нема кращого друга, як вірна … . 7. Еталон впертості. 9. Врізати … 10. Дарма, що кума бліда, … пиріг спекла. 11. Місце під … . 13. Не смійся з людей нині, бо … люди з тебе сміятимуться. 14. Дихати … ладан. 15. Йому не довго зосталося … топтати. 17…. б душа в рай, та гріхи не пускають. 18. Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто … . 19. Не допоможе пані мило, коли чорна … кадило. 21. М’який, як … . 23. Вихвалявся … гарною шапкою, та що з того, коли під нею голови нема. 26. Всюди добре, де нас нема, а як … прийдемо, то попсуємо. 28. Куди бик … , туди й повертає. 29. Дядько – не … , а тітка не мати. 30. Загадай дурному Богу молитись, він і … розіб’є. 31. Сісти не в свої … . 34. Або світи, або … лети! 35. Добра рада – як готові гроші, а лиха – готове … . По вертикалі: 1. Йому облупи, та ще й у … положи. 2. Тиха вода … рве. 3. Баба на кістяній нозі. 4. Хто кислиці поїв, а кого … напала. 6. Взяти в … . 8. … сумного образу. 9. Козак не без щастя, … не без долі. 12. … Доброї Надії. 13. Любов … – полюбиш і козла. 16. Як Рябка годують, … Рябко і бреше. 17. Скрутити в баранячий … . 20. … рахують восени. 21. Намолов три мішки гречаної … і всі неповні. 22. Не рубай … , на якому сидиш. 24. … своїх звичок. 25. Як з клоччя … . 26. Казковий Лис. 27. Не той … , що на полі, а той, що в коморі. 32.Твоїми би устами та … пить. 33. … другому яму копає, той сам в неї падає.
  38. 38. Таблиця результативності участі учнів ЗСГГ №27 у Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник – 2011» Кількість учасників Місце Всеукраїнський рівень Регіональний рівень 308 І 6(2%) 27(9%) ІІ 15 (5%) 40(13%) ІІІ 29(9%) 35 (11%) 40 30 20 10 0 І місце ІІ місце Всеукраїнський рівень ІІІ місце Регіональний рівень Таблиця результативності участі учнів ЗСГГ №27 у Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник – 2012» Кількість учасників Місце Всеукраїнський рівень Регіональний рівень 370 І 1(0,3%) 20(5,4%) ІІ 27 (7,3%) 52(14,1%) ІІІ 25(6,8%) 40 (10,8%)
  39. 39. Всеукраїнський конкурс-захист науково- дослідницьких робіт учнів – членів МАН (секція “українська література”)
  40. 40. Знавці української літератури (10 – А) Відкритий урок за повістю М.Коцюбинського “Тіні забутих предків” (вчитель Сінченко Ю.М.)
  41. 41. Географи та історики представляють гуцульський край
  42. 42. “Етнографи” впевнені, що все знають про побут, одяг та види діяльності гуцулів
  43. 43. “Міфологи і фольклористи” не бояться нечистої сили,але дуже зацікавились міфологічними істотами, святами та віруваннями гуцулів
  44. 44. Творчість М. Коцюбинського ми тепер до тестування точно не забудемо !