- У разі неможливості продовжувати навчання в онлайн, вчитель може застосовувати асинхронний режим.
- Класним керівникам довести до відома учнів та батьків алгоритм роботи в разі виникнення непередбаченої ситуації:
- наприклад, за розкладом вчитель не вийшов на зв’язок. Тоді учні знаходять заздалегідь підготовлене вчителем завдання (у googleclass тощо) і працюють за планом.
- якщо учні не мають змоги приєднатися до онлайн уроку: можливо два варіанти. Перший – учні згодом мають змогу отримати завдання та виконати, другий – вже мають план роботи та опрацьовують матеріал в той же термін самостійно на навчальній платформі.
3. Учителям-предметникам заздалегідь готувати план вивчення теми:
- вказувати тему та дату на кожний урок за розкладом, щоб учень та батьки змогли зорієнтуватися, акцентувати увагу, що виконання завдання може виходити за рамки зазначеного терміну;
- надавати покликання на освітній ресурс, де викладено тему, конкретизувати завдання по роботі з вказаним ресурсом;
- на разі відсутності можливості працювати з електронними ресурсами, готувати завдання з використанням підручника, з конкретизацією робіт;
- при підготовці завдань бажано застосовувати рівневу дифференціацію;
- завдання повинні бути зрозумілими, доступними для самостійного опанування та не бути об’ємними;
- організовути самоконтроль учня за опануванням теми та надавати можливість повернення до питань, які виникли в учнів;
- самооцінювання учням можна запропонувати в різних формах: кольорове, емоційне, рівневе та бальне.
Рекомендації щодо організації освітнього процесу під час несподіваних ситуацій (відсутності енергопостачання чи інтернету)