Рекомендації щодо організації освітнього процесу під час несподіваних ситуацій (відсутності енергопостачання чи інтернету)

  1. У разі неможливості продовжувати навчання в онлайн, вчитель може застосовувати асинхронний режим.
  2. Класним керівникам довести до відома учнів та батьків алгоритм роботи в разі виникнення непередбаченої ситуації:
  • наприклад, за розкладом вчитель не вийшов на зв’язок. Тоді учні знаходять заздалегідь підготовлене вчителем завдання (у googleclass тощо) і працюють за планом.
  • якщо учні не мають змоги приєднатися до онлайн уроку: можливо два варіанти. Перший – учні згодом мають змогу отримати завдання та виконати, другий – вже мають план роботи та опрацьовують матеріал в той же термін самостійно на навчальній платформі.

3. Учителям-предметникам заздалегідь готувати план вивчення теми:

  • вказувати тему та дату на кожний урок за розкладом, щоб учень та батьки змогли зорієнтуватися, акцентувати увагу, що виконання завдання може виходити за рамки зазначеного терміну;
  • надавати покликання на освітній ресурс, де викладено тему, конкретизувати завдання по роботі з вказаним ресурсом;
  • на разі відсутності можливості працювати з електронними ресурсами, готувати завдання з використанням підручника, з конкретизацією робіт;
  • при підготовці завдань бажано застосовувати рівневу дифференціацію;
  • завдання повинні бути зрозумілими, доступними для самостійного опанування та не бути об’ємними;
  • організовути самоконтроль учня за опануванням теми та надавати можливість повернення до питань, які виникли в учнів;
  • самооцінювання учням можна запропонувати в різних формах: кольорове, емоційне, рівневе та бальне.   
Рекомендації щодо організації освітнього процесу під час несподіваних ситуацій (відсутності енергопостачання чи інтернету)
Догори